Jak zamawiać?

1. W cenie zaproszeń

W cenie naszych zaproszeń klasycznych zawsze znajdują się: materiały, wykonanie oraz wydruk tekstu w środku z odmienionymi nazwiskami gości lub z wykropkowanym miejscem na samodzielne wpisanie. Koperta do zaproszeń zwykłych jest także w cenie zaproszeń, o ile opis produktu nie stanowi inaczej.

Nie wykonujemy żadnych wydruków na kopertach.

Zaproszenia w pudełku obejmują ozdobne pudełko oraz zaproszenie wewnątrz (wyjmowane lub wklejone na stałe).

Zaproszenia są wykonywane ręcznie, dlatego mogą się minimalnie różnić między sobą i nie stanowi to ich wady.

2. Tłoczenia, złocenia, laser

Nie wykonujemy złoceń ani tłoczeń, nie wycinamy laserowo.

3. Minimalna ilość

A) Zaproszenia: wykonujemy każdą ilość zaproszeń, nie ma limitów „minimum”. Jedno zaproszenie traktowane jest jako zaproszenie próbne.

B) Zawieszki na wódkę: minimalna ilość: 10 szt. Zawieszki drukowane są po 10 sztuk, można zamawiać wielokrotność 10 (np. 20, 50, 150) ale nie 78, 48, 122.

C) Winietki imienne: wykonywane według listy gości bez minimalnej ilości.

4. Domawianie zaproszeń

Po złożeniu zamówienia możliwe jest domówienie dowolnej ilości sztuk w tej samej cenie, dodatkowa opłata to koszty ponownej wysyłki – radzimy więc zamówić kilka zaproszeń tzw. „pustych”, z wykropkowanym miejscem na wpisanie nazwisk gości. Czas realizacji doróbek jest uzależniony od aktualnej kolejki zamówień ale staramy się potraktować takie zamówienie priorytetowo.

Jeśli zamówienie składane jest z dużym wyprzedzeniem w stosunku do dnia ślubu, lepiej wstępnie podać nieznacznie mniejszą ilość zaproszeń: jeśli braknie – dorobimy. Jeśli okaże się, że jest za dużo, a już rozpoczęliśmy pracę nad zamówieniem – nie zwracamy pieniędzy za już wykonane sztuki.

5. Zaproszenia próbne

Można zamówić zaproszenia próbne – koszty to koszt zaproszenia + koszty wysyłki. Zaproszenie jest wysyłane z losowym tekstem, nie ma możliwości druku Państwa tekstu.

6. Zmiany i personalizacja

Fronty zaproszeń można zmieniać i personalizować, np. układ ozdób, kolorystykę, itp. – o ile dostępność materiałów na to pozwoli. Przy zakupie zaproszenia próbnego, można już wybrać docelowy kolor czy papier.

Dostępne materiały (np. kolor brokatu, kolory wstążek, wzory koronek itd.) dostępne są tutaj: http://atelieriwony.pl/materialy-do-wyboru/

7. Wybór czcionek, obrazków, wierszyków

Podpowiedzi w postaci zbioru możliwych do zastosowania czcionek, obrazków, wierszyków można znaleźć tutaj: http://atelieriwony.pl/teksty-do-wyboru/

Obrazki drukowane są w takim kolorze jaki jest w pliku.

Prosimy o dokonanie samodzielnego wyboru, nie zdecydujemy za Państwa ponieważ gusta są różne.

Jeśli mają Państwo swoje:

  1. obrazki: proszę upewnić się, że mają wysoką rozdzielczość oraz że są przygotowane do druku ponieważ nie obrabiamy grafik;
  2. wierszyki: proszę upewnić się, że są poprawne i ułożone jak wiersz. Jeśli tekst jest ułożony bez zachowania wersów tzn. w ciągłej linii to taki zostanie wydrukowany;
  3. czcionki: proszę przesłać spakowane jako archiwum .zip oraz upewnić się, że autor pozwala na ich komercyjne wykorzystanie.

8. Tekst zaproszenia

Tekst zaproszenia, wierszyki, czcionki i ewentualne obrazki do umieszczenia pomiędzy tekstem wybieracie Państwo sami (podpowiedzi znajdą Państwo tutaj: http://atelieriwony.pl/teksty-do-wyboru/), a gdy wstępny wybór już zostanie dokonany a zamówienie zostanie opłacone, przesyłamy podgląd tekstu i oczywiście możliwe są też dalsze zmiany: chodzi o to, by zaproszenie naprawdę się podobało więc modyfikujemy je do skutku. Jeśli mają Państwo swój tekst, można wysłać i jak najbardziej zrealizujemy takie zamówienie.

Nie wykonujemy automatycznie poprawek gramatycznych czy ortograficznych na wysłanym przez Państwa tekście. Proszę sprawdzić, czy jest poprawny, zwłaszcza czy są wszędzie polskie znaki, czy przecinki są w dobrych miejscach. Nie korzystamy z opcji Autokorekty.

Klawiatura w innym języku: polskie znaki można wstawić w edytorze tekstu Word poprzez funkcję „Wstaw / Symbol”.

W przypadku tekstów w obcych językach, proszę upewnić się, że są poprawne gdyż w takim tekście nie wykonujemy poprawek.

Staramy się układać tekst do druku według Państwa życzenia, proszę mieć jednak na uwadze, że wybrana przez Państwa czcionka, obrazki czy wierszyki mogą nie pozwalać na takie rozłożenie tekstu jak Państwo sobie życzą.  Dla zachowania marginesów, czytelności i estetyki tekstu, konieczna może być zmiana wybranego układu: na pewno to z Państwem skonsultujemy i poprosimy o akceptację.

9. Jak wysłać tekst

– proszę wysłać wybrany tekst wraz z wybranym wierszykami, sentencjami itd. w osobnym pliku tekstowym (*.doc, *.odt – itp.)​

– proszę opisać plik następująco: „NAZWISKO tekst zaproszenia”

– pozostałe wskazówki odnośnie czcionek, obrazków, wierszyków ewentualnego wytłuszczenia druku proszę wpisać w formularzu zamówienia

– proszę nie wklejać obrazków, wystarczy podać numer obrazka i nazwę pliku, z którego pochodzi

– w przypadku nazwy kościoła / urzędu / sali weselnej – można podać samo miasto lub dokładny adres, np.:

            – ślub odbędzie się w kościele pw. św. Józefa w Warszawie.

            lub

            – ślub odbędzie się w kościele pw. św. Józefa w Warszawie, ul. Jagiellońska 4.

            – ślub odbędzie się w kościele pw. św. Józefa w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 4.

            itd.

W przypadku bardzo trudnej do zlokalizowania miejscowości, lub kiedy sama nazwa miasta może być niewystarczająca, proszę dodać kod pocztowy (zwykle nie trzeba).

10. Lista gości do zaproszeń personalizowanych

– nazwiska gości do zaproszeń proszę wysłać w osobnym pliku tekstowym (*.doc, *.odt – itp.), opisanym jako: „NAZWISKO lista gości na zaproszenia”
– wszystkie nazwiska proszę wpisać w docelowych formach (np. serdecznie zapraszamy Marię i Jana Kowalskich, Annę i Grzegorza Nowaków itd.) – my nie odmieniamy nazwisk
– nazwiska gości proszę wypisać jedno pod drugim, bez numeracji, bez punktorów, bez myślników, z zachowaniem małych i dużych liter i znaków diakrytycznych (proszę nie pisać wszystkiego dużymi literami) – tj. wszystkie osoby do jednego zaproszenia pisane w jednej linii

– w przypadku rodzin z dziećmi, proszę dopisać czy zapraszamy małżeństwo „(wraz) z dziećmi” czy „z rodziną”, a w przypadku jednego dziecka podać jego imię lub dopisać „(wraz) z synem” / „z córką”

– proszę dokładnie sprawdzić poprawność imion i nazwisk, nie wykonujemy korekt i nie sprawdzamy poprawności danych, na zaproszeniach wydrukujemy dokładnie to co jest na liście

– jeśli lista już została wysłana a zauważyli Państwo błąd, proszę niezwłocznie skontaktować się z nami:

1) jeśli zaproszenia jeszcze nie zostały wydrukowane, będą możliwe poprawki – należy wówczas wysłać całą listę jeszcze raz wraz z poprawionymi nazwiskami;

2) jeśli zaproszenia są już wydrukowane, konieczna jest dodatkowa opłata za poprawiane sztuki.

11. Dodatki, akcesoria

Do kompletu zaproszeń można zrobić inne papierowe elementy:

  • zawieszki na alkohol
  • winietki imienne na stół
  • kartki do tablicy z rozmieszczeniem gości przy stołach
  • całą tablicę z układem stołów
  • numery stołów
  • księgę gości
  • menu weselne
  • karty z podziękowaniem dla Rodziców, Świadków czy Chrzestnych
  • albumy harmonijkowe
  • pudełka na pralinkę
  • wkładki do ciasta z podziękowaniem
  • pudełka na koperty

Nie wykonujemy rzeczy z tkaniny, drewna czy żywych kwiatów typu poduszki na obrączki czy skrzynka na koperty, dekoracja samochodu.

12. Czas realizacji

Czas realizacji zamówienia na zaproszenia ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia, w zależności od obecnej kolejki zamówień. Zaproponowany termin odbioru zaproszeń to zwykle dokładny dzień wysyłki, co pozwala uniknąć opóźnień.

Czas realizacji dodatków i akcesoriów to dodatkowe 2-3 tygodnie (dokładny termin również ustalany jest indywidualnie), chyba że kolejka zamówień pozwoli na wykonanie całego ślubnego kompletu w jednym terminie.

13. Zamówienia ekspresowe

Za zamówienia ekspresowe uważane są zamówienia przyjęte do realizacji poza kolejnością. Za takie zamówienie obowiązuje dopłata +50% wartości całego zamówienia. Czas realizacji ustalany jest indywidualnie. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia takiego zamówienia w przypadku długiej kolejki oczekujących.

14. Warunki zakupu

Poprzez złożenie zamówienia rozumie się dokonanie zakupu i wpłaty na konto bankowe.

Praca nad zamówieniem rozpoczyna się dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

Rezygnacja z zamówienia po dokonaniu wpłaty jest możliwa tylko jeśli nie rozpoczęło się drukowanie zaproszeń – w tym wypadku prosimy o pilny kontakt, zwrócona zostanie cała suma. Jeśli praca nad zaproszeniami już się rozpoczęła, nie ma możliwości modyfikowania zamówienia ani rezygnacji z zakupu i żadna część wpłaty nie zostanie zwrócona.

15. Wysyłka

Zaproszenia można odebrać osobiście w Oświęcimiu lub we Wrześni po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru.

Nie wysyłamy żadnych zaproszeń przesyłką nierejestrowaną (np. list zwykły) ani nie wysyłamy paczek za pobraniem.

  • Wysyłka zaproszeń na terenie Polski:

– komplet zaproszeń lub dodatków: paczka pocztowa, kurier

  • Wysyłka za granicę, na terenie UE + UK:

– komplet zaproszeń lub dodatków: kurier międzynarodowy (ok. 90 zł)

Nie korzystamy z Paczkomatów In-Post ale jest możliwość odbioru paczki w punktach Poczty Polskiej, Orlen, Żabka, Ruch, Biedronka.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikłe z nieodebrania przesyłki przez adresata lub podanie błędnych danych do wysyłki.

16. Odbiór paczki

Zalecamy wybór przesyłki kurierskiej jako sposobu dostawy, ze względu na prostszą procedurę reklamacyjną. Przy odbieraniu przesyłki kurierskiej, zawsze mają Państwo prawo otworzyć paczkę w obecności kuriera i sprawdzić, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń na opakowaniu, proszę koniecznie otworzyć paczkę w obecności kuriera i sprawdzić zawartość. Jeśli cokolwiek zostanie uszkodzone, proszę spisać protokół reklamacji z kurierem.

Nie przyjmujemy reklamacji uszkodzeń, które nie będą potwierdzone protokołem szkody z firmy kurierskiej.

Wszystko jest spakowane w taki sposób, że nie powinno ulec żadnym uszkodzeniom, ale proszę ostrożnie otwierać przesyłkę, żeby samemu nie uszkodzić sobie zawartości. Nie przyjmujemy również reklamacji z tytułu niewłaściwego otwierania paczki.

Reklamacja paczki pocztowej również jest możliwa.

17. Zwroty

Wszystkie produkty są personalizowane i wykonywane na zamówienie, w związku z czym zwrotów nie przyjmujemy.

18. Poprawność danych

Przed wysłaniem jakichkolwiek ustaleń, proszę upewnić się, że podają Państwo poprawne dane ponieważ nie wykonujemy automatycznych poprawek!

W szczególności proszę sprawdzić jeszcze raz:

  • tekst zaproszenia
  • datę ślubu
  • godzinę ślubu
  • nazwę kościoła / urzędu (najczęstszy błąd!)
  • imiona i nazwiska gości (czy wszędzie są polskie znaki)

Błędnie wydrukowanych zaproszeń nie da się poprawić, trzeba złożyć jeszcze raz zamówienie i jeszcze raz je opłacić – i bardzo często jeszcze raz poczekać na wolny termin.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania ponownie takiego zamówienia.