FAQ

… czyli najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zamówić próbki?

TAK, można zamówić zaproszenia próbne oraz pojedyncze dekoracje – koszty to koszt zaproszenia i dekoracji + koszty wysyłki. Zaproszenia i dekoracje są wysyłane z losowym tekstem, nie ma możliwości druku Państwa tekstu.

Czy mogę zmienić kolor wstążki albo papieru na wybranym zaproszeniu?

TAK. Fronty zaproszeń można zmieniać i personalizować, np. układ ozdób, kolorystykę, itp. – o ile dostępność materiałów na to pozwoli. Wykonanie jednego nowego projektu frontu zaproszenia jest bezpłatne, również bezpłatnie wysyłamy mailowo zdjęcia gotowego projektu – lub też mogą Państwo zakupić to zaproszenie jako zaproszenie próbne, by je zobaczyć na żywo.

Nowy bezpłatny projekt dotyczy wyłącznie frontu (strony głównej): tekst jest personalizowany dopiero po złożeniu zamówienia na komplet zaproszeń.

Każdy kolejny projekt zaproszenia lub każda poprawka: 20 zł.

Czy mogę wysłać własny tekst?

TAK, jeśli mają Państwo swój tekst, można wysłać i jak najbardziej zrealizujemy takie zamówienie.

Czy kilka zaproszeń może mieć inny tekst?

TAK, możemy wydrukować specjalny tekst np. na zaproszeniach dla rodziców czy świadków, czy też wykonać zaproszenie grupowe do pracy. Również możemy wydrukować część zaproszeń w obcym języku.

Czy w zaproszeniach mogą być wydrukowane nazwiska gości?

TAK, w cenie każdego zaproszenia jest wydruk tekstu w środku z odmienionymi nazwiskami gości lub z wykropkowanym miejscem na samodzielne wpisanie.

Nie znamy jeszcze godziny ślubu, czy możemy zamówić zaproszenia?

TAK, miejsce na godzinę ślubu można zostawić wykropkowane.

Czy można nadrukować adresy gości na kopertach?

NIE. Nie wykonujemy żadnych wydruków na kopertach.

Czy można na zaproszeniu wydrukować nasze zdjęcie?

NIE, nie drukujemy zdjęć na zaproszeniach.

Jaka jest minimalna ilość zaproszeń i dekoracji, które trzeba zamówić?

ZAPROSZENIA: Wykonujemy każdą ilość zaproszeń, nie ma limitów „minimum”, przy czym jedno zaproszenie traktowane jest jako zaproszenie próbne tzn. jest wysyłane z losowym tekstem (nie ma możliwości wyboru własnego ani wpisania swoich danych).

ZAWIESZKI NA ALKOHOL: są drukowane po 10 szt. więc można zamówić min. 10 sztuk.

Czy mogę domówić kilka sztuk zaproszeń, jeśli mi braknie?

TAK. Po złożeniu zamówienia możliwe jest domówienie dowolnej ilości sztuk w tej samej cenie, dodatkowa opłata to koszty ponownej wysyłki – radzimy więc zamówić kilka zaproszeń tzw. „pustych”, z wykropkowanym miejscem na wpisanie nazwisk gości. Czas realizacji doróbek jest uzależniony od aktualnej kolejki zamówień ale staramy się potraktować takie zamówienie priorytetowo.

Jeśli zamówienie składane jest z dużym wyprzedzeniem w stosunku do dnia ślubu, lepiej wstępnie podać nieznacznie mniejszą ilość zaproszeń: jeśli braknie – dorobimy. Jeśli okaże się, że jest za dużo, a już rozpoczęliśmy pracę nad zamówieniem – nie zwracamy pieniędzy za już wykonane sztuki.

Czy można wykonać zaproszenie według mojego własnego projektu?

TAK, zapraszamy do kontaktu mailowego: atelieriwony@gmail.com. Proszę przesłać zdjęcia albo opisać jak wymarzone zaproszenie mogłoby wyglądać, zobaczymy co się da zrobić.

Jaki jest czas realizacji?

Próbki zwykle są gotowe poza kolejką, czas oczekiwania to ok. 1-2 tygodnie.

Księga gości, pudło na koperty: czas oczekiwania to ok. 1-2 tygodnie.

Zaproszenia i inne dekoracje: termin realizacji jest ustalany indywidualnie do każdego zamówienia według kolejki zleceń, prosimy o kontakt przed dokonaniem płatności.

Po złożeniu zamówienia zauważyliśmy, że wysłany tekst zawiera błąd (literówkę), co teraz?

Przed wysłaniem jakichkolwiek ustaleń, proszę upewnić się, że podają Państwo poprawne dane ponieważ nie wykonujemy automatycznych poprawek.

Przed wydrukiem tekstu, przesyłam wersję pdf do akceptacji. Po akceptacji nie przyjmujemy już poprawek.

W przypadku zauważenia błędu już po akceptacji tekstu, proszę skontaktować się z nami niezwłocznie. Jeśli zamówienie jeszcze nie poszło do druku, poprawimy błąd bezpłatnie. Wydrukowanych zaproszeń nie da się poprawić, trzeba złożyć jeszcze raz zamówienie i jeszcze raz je opłacić – i bardzo często jeszcze raz poczekać na wolny termin.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania ponownie takiego zamówienia.

Czy można wysłać zamówienie za granicę?

TAK, koszt przesyłki kurierskiej na terenie UE to ok. 100 zł.

Czy mogę zwrócić produkty?

Większość naszych produktów to produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie, w związku z czym nie przysługuje tutaj prawo do zwrotu produktu w terminie 14 dni bez podania przyczyny.